آموزش ساخت يوزر در ويندوز 10

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

آموزش ساخت يوزر در ويندوز 10

در صورتي كه مايل به كسب اطلاعات در مورد ساخت يوزر در ويندوز 10 هستيد پست امروز را كه به نقل از رايانه كمك تلفني هيواتك نوشته شده است دنبال كنيد : 

براي ساخت user در ويندوز 10 بايد از طريق ساخت حساب كاربري ادمين اقدام به ساخت يوزر نماييد . سپس در حساب كاربري ادمين كليدهاي Win+I را فشاردهيد . حال گزينه Account را انتخاب كنيد . در مرحله بعد گزينه Family & Other people و سپس گزينه Add Someone else to This PC را انتخاب نماييد . بر روي گزينه I Don’t Have This Person’s Sign-In Information كليك كرده و Next را بزنيد . حال گزينه Add a User Withaut a Microsoft را انتخاب كرده و نام و رمز عبور اكانت مهمان را وارد كنيد و Next كنيد . 

براي تغيير اكانت ويندوز 10 بايد وارد تنظيمات ويندوز شده و گزينه Change Account Type را انتخاب كنيد و بعد از انتخاب اكانت مورد نظر آن را به Administrative تغيير دهيد و همچنين براي حذف اكانت در ويندوز 10 نيز بايد وارد تنظيمات ويندوز شده و Family & Other People را انتخاب كنيد . از بين يوزرهاي فعال ويندوز هر كدام را كه مايل به حذف آن هستيد انتخاب كرده و روي گزينه Remove كليك كنيد . 

پيشنهاد مي كنم لينك زير را نيز در اين خصوص ببينيد : 

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/573/ساخت-يوزر-در-ويندوز-10.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.