روش هاي رهگيري مرسولات پستي

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

روش هاي رهگيري مرسولات پستي

مطمئنا تا به حال از طريق پست بسته يا هرچيز ديگري را ارسال يا دريافت كرده ايد . تمام خريد هاي اينترنتي كه از طريق سايت ها و يا كانال هاي فروش صورت مي گيرد با استفاده از پست ارسال مي شود . معمولا وقتي زمان ارسال براي شما طولاني مي شود مي خواهيد بدانيد بسته پستي شما در چه وضعيتي قرار دارد . ممكن است زمان اين را نداشته باشيد كه از طريق اداره پست اقدام به پيگيري مرسولات پستي خود كنيد . به نقل از مشاوره تلفني هيواتك براي رهگيري مرسولات پستي نيازي به رفتن به اداره پست نيست و با استفاده از سه روش به راحتي مي توانيد بسته پستي خود را پيگيري كنيد . يكي از اين روش ها استفاده از اس ام اس است كه براي انجام اين كار بايد به ابتداي باركد مرسوله پستي خود حرف R را اضافه كرده و به شماره 2000441 پيامك كنيد . 

روش بعدي براي رصد مرسولات پستي استفاده از كد USSD است . ابتدا بايد كد #193* را در گوشي خود شماره گيري كنيد سپس براي رهگيري مرسولات پستي خود شماره شناسه پستي كه در برگه رسيد شما ثبت شده است را وارد كنيد و منتظر بمانيد تا يك پيامك براي شما ارسال شود اين پيامك شامل سابقه رهگيري مرسولات پستي شما است . 

در روش بعدي مي توانيد از سايت newtracking.post.ir استفاده كنيد . به اين صورت كه وارد سايت شده باركد مرسوله پستي خود را وارد كنيد و در صفحه باز شده سابقه رهگيري مرسولات پستي خود را مشاهده خواهيد كرد . 

براي مطالعه دقيق و مرحله به مرحله هر يك از روش هاي فوق به لينك زير مراجعه كنيد :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.