ساخت استيكر شخصي تلگرام به وسيله ربات ساخت استيكر

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

ساخت استيكر شخصي تلگرام به وسيله ربات ساخت استيكر

يكي از قابليت ها جذاب تلگرام استيكر هاي تلگرام است كه هر روز در حال گسترش است . به طوري كه بسياري از كاربران براي خود استيكر شخصي مي سازند . اما روش ساخت پكيج استيكر تلگرام چگونه است ؟ همان طور كه مي دانيد و شنيده ايد براي ساخت استيكر و تبديل عكس به استيكر از ربات ساخت استيكر تلگرام استفاده مي شود . اين ربات تصاوير شما را دريافت كرده و در يك مجموعه قرار مي دهد. نام اين ربات stickers است . ابتدا در تلگرام وارد صفحه ربات stickers شويد و روي دكمه Start تپ كنيد . سپس براي ساخت يك پكيج جديد عبارت newpack/ را تايپ كرده و ارسال كنيد سپس نام پكيج استيكر خود را وارد كنيد و ارسال كنيد . اكنون بايد عكس هايي كه مي خواهيد آن ها را به استيكر تبديل كنيد ارسال كنيد عكس هاي شما بايد داراي پسوند png باشند سايز حداقل يكي از تصاوير ارسالي 512 در 512  پيكسل باشد و حجم تصوير ارسالي كمتر از 350 كيلوبايت باشد . در صورتي كه نمي دانيد چگونه تصوير خود را به png تبديل كرده و سايز آن را تغيير دهيد بهتر است از فوتوشاپ يا پينت استفاده كنيد . استفاده از نرم افزار Imoji for Messenger نيز مي تواند كار شما را راحت كند . ابتدا نرم افزار را دانلود كرده و با حساب كاربري فيس بوك خود وارد برنامه شويد و به راحتي ويرايش هاي مورد نظر را روي عكس هاي خود اجرا كنيد و با فرمت png ذخيره كنيد .
همچنين مي توانيد از ربات Clippy نيز استفاده كنيد و عكس هاي مورد را براي آن ارسال كنيد تا خودش آن را به راحتي تبديل به استيكر كنيد. يعني پس زمينه آن را حذف كرده و سايز آن را اصلاح كند. در پايان ، تصاوير ارسال شده را تك به تك به ربات ارسال نماييد. بعد از هر بار فرستادن ، از شما درخواست مي كند يك اموجي يا شكلك نيز براي عكس خود انتخاب كنيد. در آخرين گام نيز پيام publish/ را ارسال مي كنيد.

در صورتي كه مي خواهيد روش هاي ساخت استيكر در تلگرام را به طور دقيق بررسي كنيد مي توانيد از سايت كمك تلفني به سوالات موبايل و كامپيوتر هيواتك نيز استفاده كنيد يا به لينك زير مراجعه كنيد :


www.heyvatech.com/web/articles/view/138/ساخت-استيكر-شخصي-تلگرام-به-وسيله-ربات-ساخت-استيكر.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.