نحوه برگرداندن اكانت تلگرام

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

نحوه برگرداندن اكانت تلگرام

همه ما در هنگام كار كردن با تلگرام ممكن است اشتباهاتي را انجام دهيم مثلا اكانت خود را پاك كنيم و به دنبال برگرداندن اكانت تلگرام خودمان باشيم. و يا اينكه به دنبال راهي براي بازگرداني تلگرام از طريق ايميل باشيم و رمز دوم خود را دور بزنيم.

راه حل اصلي به منظور برگرداندن يا بازيابي اكانت تلگرام مربوط به مكاتبه با پشتيباني اين برنامه مي باشد ، تلگرام به طور اختصاصي فرومي را ارائه نموده كه از طريق آن شما مي‌توانيد گزارش هر مشكلي كه براي اكانت تلگرامتان ايجاد شده را براي پشتيباني تلگرام ارسال كنيد و ساير مراحل كار را به تلگرام و تيم آن بسپاريد. براي مكاتبه با تلگرام براي بازيابي اكانت خود مراحل ذيل را طي كنيد :

در بخش  اول مشكل خود را مطرح كنيد و از تلگرام درخواست بازگرداندن اكانت تلگرام خود را نماييد . به اين نكته توجه داشته باشيد كه پيغام شما بايد به زبان انگليسي نوشته شود و در متني كه وارد مي كنيد سعي كنيد اطلاعاتي مثل تاريخ و محل ايجاد اكانت ، آخرين زمان دسترسي و ساير اطلاعاتي كه مي تواند به اثبات مالك بودن شما كمك كند را به صورت خلاصه وارد نماييد . در بخش بعدي تلفن متصل به اكانت حذف شده را به صورت بين المللي (98+) وارد نماييد و در بخش بعدي يك آدرس ايميل معتبر وارد كنيد زيرا نتيجه درخواست شما به آدرس ايميلي كه در اين بخش وارد كرده ايد ارسال خواهد شد . بعد از پر كردن اطلاعات دكمه Submit را انتخاب كنيد .

ادامه مقاله را در سايت اينترنت كمك بخوانيد:

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-برگرداندن-اكانت-تلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.