چگونه آپديت ويندوز 10 را ببنديم

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

چگونه آپديت ويندوز 10 را ببنديم

همه ي ما مي دانيم آخرين نسخه اي كه از ويندوز انتشار پيدا كرده است ويندوز 10 است كه طرفداران مخصوص خود را دارد . اما ويندوز 10 مشكلاتي نيز دارد . يكي از مشكلات آن آپديت هايي است كه با حجم بالا و زود به زود ارائه مي شود . همان طور كه مي دانيد اين آپديت ها علاوه بر وقت گير بودن حجم بسيار زيادي را مي گيرند و معمولا افراد از اين خصوصيت ويندوز 10 راضي نيستند .

به نقل از سامانه رفع مشكلات رايانه و  موبايل هيواتك سه روش براي بستن آپديت ويندوز 10 وجود دارد كه شما با استفاده هر يك از روش ها مي توانيد جلوي آپديت هاي متداوم ويندوز خود را بدون بروز مشكل و خللي در كار كرد ويندوز خود بگيريد . اين سامانه به طور مفصل و كامل هر سه روش را براي غير فعال كردن آپديت اتوماتيك ويندوز 10 شرح داده است .

ساير موارد در اين خصوص را نيز سامانه مشاوره هيواتك (رفع مشكلات رايانه اي و رفع مشكلات موبايل) به صورت بسيار مفيد در لينك زير توضيح داده است:

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/498/غير-فعال-كردن-آپديت-ويندوز-10.html


قطع بروزرسانی ویندوز به دو روش اصلی انجام می‌شود: اتوماتیک و دستی. در روش اتوماتیک، ویندوز به طور خودکار بروزرسانی‌های لازم را اعمال می‌کند. این بروزرسانی‌ها شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی، اصلاحات عملکردی و به‌روزرسانی‌های جدید و ویژگی‌های جدید برنامه هستند. ویندوز معمولاً در زمان‌های مشخصی که کامپیوتر فعال نیست، این بروزرسانی‌ها را اعمال می‌کند تا کاربر تحت تاثیر بروزرسانی قرار نگیرد. اما کاربران همچنین می‌توانند این روند را دستی اجرا کنند و بروزرسانی‌ها را در زمان‌های دلخواه خود اعمال کنند. این روش قطع بروزرسانی ویندوز، برای کاربرانی که به دلایلی نمی‌خواهند بروزرسانی‌های اتوماتیک را دریافت کنند یا می‌خواهند کنترل بیشتری بر روی بروزرسانی‌ها داشته باشند، مناسب است.

 

به علاوه، کاربران ویندوز می‌توانند در تنظیمات سیستم خود انواع بروزرسانی‌ها را تنظیم کنند، از جمله بروزرسانی‌های امنیتی، بروزرسانی‌های اصلاحیه و بروزرسانی‌های ویژگی. همچنین، می‌توانند زمان بروزرسانی را برای جلوگیری از تداخل با ساعات کاری یا استفاده شخصی تنظیم کنند. این امکانات اجازه می‌دهند که کاربران به طور انعطاف‌پذیر بروزرسانی‌های ویندوز را مدیریت کرده و با موازنه کردن نیازهای امنیتی و راحتی شخصی خود، از بهترین عملکرد سیستم خود بهره ببرند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.