علائم خرابي پاور كامپيوتر

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

علائم خرابي پاور كامپيوتر

پاور يك جزء اساسي و مهم در كامپيوتر است كه هنگام خريد سيستم بايد به آن توجه شود . پاور برق مورد نياز همه قطعات كامپيوتر را تامين مي كند و اگر دچار مشكل باشد به مرور باعث خراب شدن ساير قطعات سيستم مي گردد. پس بهتر است علائم و نشانه هاي خرابي پاور را بشناسيد . براي مثال بالا رفتن دماي سي پي يو و كند شدن سيستم يا ريست شدن ناگهاني كامپيوتر ، عدم شناسايي دستگاه هايي كه با كابل USB به سيستم وصل مي شوند مثل موس و كيبورد ، كند شدن عملكرد كيبورد كامپيوتر در هنگام تايپ ، به گونه اي كه بعد از فشار دادن كليدها، نتيجه با تاخير تايپ شود و ... براي مطالعه ديگر علائم خرابي پاور و مشكلات پاور مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/92/علائم-خرابي-پاور-كامپيوتر-و-تست-سالم-بودن-پاور.html



به نقل از سامانه رفع مشكلات رايانه و  موبايل هيواتك بسياري از مشكلات پاور به علت كثيف بودن بيش از حد اجزاي داخل آن رخ مي دهد. بنابراين در اولين قدم پاور خود باز كرده و گرد و غبار داخل آن را از بين ببريد. اين موضوع كمك شاياني به بهبود كارايي پاور مي كند.
در خيلي از موارد نيز در صورتي كه تخصص كافي داشته باشيد مي توانيد اجزاي معيوب پاور را از طريق عيب يابي پاور پيدا كرده و آن ها را تعميير يا تعويض كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.