دانلود درايور كارت گرافيك اينتل

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

دانلود درايور كارت گرافيك اينتل

هميشه نگهداري از سي دي درايور هاي كامپيوتر  كار سختي بوده است در همين راستا معمولا هنگام نصب ويندوز جديد به مشكل شناخته نشدن سخت افزارهايي مثل كارت گرافيك و صدا و غيره مواجه مي شويم. يكي از مشكلاتي كه كاربران ويندوز هاي 7 ، 8 و 10 پس از نصب ويندوز با آن روبرو مي شوند نصب نشدن كارت گرافيك آنبورد آنهاست . به نقل از سامانه رفع مشكلات رايانه و  موبايل هيواتك براي دانلود درايو كارت گرافيك از سايت اينتل به اين صورت است كه بايد ابتدا وارد سايت اصلي اينتل شويد . سپس  در اولين قسمت از سمت راست بايد نوع سخت افزار درخواستي را مشخص كنيد . سپس صفحه اي باز مي شود كه بايد مدل دقيق ويندوز خود را تعيين كنيم. دقت كنيد كه به طور مثال ويندوز 8 با 8.1 كاملا فرق دارد. پس ويندوز خود را از روش مشاهده مشخصات كامپيوتر ، به طور صحيح انتخاب كنيد . اكنون يك صفحه براي شما باز مي شود كه بايد از بين آن ها دانلود درايور اينتل مربوط به پردازنده كامپيوتر خود را انجام دهيد . همانطور كه قبلا گفتيم شما بايد درايوري را دانلود كنيد كه سازگاري با پردازنده سيستم شما داشته باشد. براي انجام اين كار به صورت تك تك بر روي درايورهاي ليست شده كليك كنيد. داخل هر يك از آنها مشخص شده است كه اين مدل با چه پردازنده هايي سازگاري دارند . براي مشاهده دقيق تر دانلود كارت گرافيك  Intel مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/105/روش-دانلود-درايور-كارت-گرافيك-اينتل-و-نصب-كارت-گرافيك-آنبورد.html

 

اپدیت کارت گرافیک یکی از اقدامات مهم در بهبود عملکرد و کارایی سیستم های کامپیوتری است. برای اینکه کارت گرافیک به‌روز باشد و از آخرین تکنولوژی‌ها و بهینه‌سازی‌ها بهره‌مند شود، کاربران می‌توانند از چند روش مختلف برای اپدیت آن استفاده کنند. یکی از روش های اپدیت کارت گرافیک، استفاده از درایورهای جدید موجود از تولیدکننده کارت گرافیک است. تولیدکنندگان چون NVIDIA، AMD و Intel به صورت دوره‌ای درایورهای جدیدی را منتشر می‌کنند که علاوه بر افزایش کارایی، اغلب با رفع باگ‌ها و بهبود پشتیبانی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای جدید همراه است.

 

همچنین، برنامه‌ها و ابزارهای خودکار اپدیت که توسط تولیدکنندگان کارت گرافیک یا سازمان‌های مرتبط تهیه شده‌اند، نیز به عنوان گزینه‌های دیگر برای به‌روزرسانی کارت گرافیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها عموماً به صورت خودکار درایورها را اسکن کرده و در صورت وجود نسخه‌های جدید، اقدام به دانلود و نصب آن‌ها می‌نمایند. از این روش‌ها برای حفظ بهینگی و به‌روز بودن کارت گرافیک و در نتیجه افزایش کارایی و کیفیت تجربه کاربری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها می‌توان بهره‌مند شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.