راهنماي دانلود برنامه شاد براي آيفون

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

راهنماي دانلود برنامه شاد براي آيفون

همونطور كه مي دونيد برنامه شاد براي دانش آموزان همه مقاطع ايجاد شده كه بتونن معلم ها و مديران مدرسه با دانش آموزها در ارتباط باشن و مباحث درسيشونو با هم به اشتراك بذارن. براي همين موضوع بود كه سامانه شاد ايجاد شد و اپليكيشن موبايل اون هم به وجود اومد.

تا قبل از اين قرار بود اين سامانه با كمك نصب يكي از نرم‌افزار هاي سروش، آي گپ، بله، گپ و روبيكا قابل ارائه باشد. اما در نهايت تصميم بر اين شد كه تنها روبيكا مورد استفاده قرار گيرد. اپليكيشن اختصاصي شاد از سوي وزارت آموزش و پرورش در تاريخ بيست و دوم فروردين ارائه شد. اين نرم افزار با كمك وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ، اپليكيشن روبيكا ، همراه اول و دانشگاه صنعتي شريف ارائه شد. به احتمال زياد پنج شرطي كه براي همكاري با پيام‌رسان‌هاي داخلي مطرح شده بود نهايتا منجر به انتخاب روبيكا شد.

براي دانلود برنامه شاد براي آيفون كليك كنيد.

 پس از ثبت اطلاعات با نصب اپليكيشن شاد و انتخاب نقش مدير فرآيند تكميل اطلاعات و احراز هويت را انجام خواهد داد. پس از آن معلمان و دانش آموزان نيز با نصب اپليكيشن شاد به اين شبكه اجتماعي خواهند پيوست و كلاس هاي خود را برگزار خواهند نمود. طريقه استفاده از اين اپليكيشن نيز در پايان اين مقاله آموزش داده شده است.

ادامه اين مقاله رو توي سايت هيواتك بخونيد :

https://www.heyvatech.com/web/articles/view/1405/دانلود-نرم-افزار-شاد-براي-آيفون.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.