نحوه مخفي كردن اعلان ها در صفحه قفل گوشي

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

نحوه مخفي كردن اعلان ها در صفحه قفل گوشي

نوتيفيكيشن يكي از قابليت هاي جالب گوشي هاي هوشمند است كه باعث مي شود با يك نگاه به صفحه دستگاه خود از تمامي اتفاقاتي در اپليكيشن هاي شما رخ داده است با خبر شويد اما اگر اين ويژگي برايتان ايجاد مزاحمت مي كند مي توانيد براي مخفي كردن نوتيفيكيشن در صفحه قفل گوشي اقدام نماييد.در گوشي هاي اندرويدي براي اين كار بايد به Settings مراجعه كرده و Lock screen and security را بزنيد. سپس از بخش Notifications گزينه Content on lock screen را انتخاب نماييد. در اين بخش با فعال كردن گزينه Hide content تمامي اعلان ها در لاك اسكرين شما غيرفعال مي شوند. پيشنهاد مي كنيم براي كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص و اطلاع از روش هاي مخفي كردن اعلان ها در صفحه قفل گوشي آيفون به وبسايت رفع مشكلات موبايل هيواتك مراجعه فرماييد.

www.heyvatech.com/web/articles/view/918/آموزش-عدم-نمايش-اعلان-ها-در-صفحه-قفل-گوشي.html


شکستن قفل گوشی‌های اندروید یکی از موضوعاتی است که به عنوان یک روش غیرقانونی برای دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران مطرح می‌شود. در واقع، این عمل به صورت غیراخلاقی و غیرقانونی محسوب می‌شود و برخلاف آنچه بعضی افراد فکر می‌کنند، هیچ‌گونه استفاده قانونی از آن وجود ندارد. به طور کلی، شکستن قفل گوشی اندروید به دو روش اصلی انجام می‌شود: استفاده از نرم‌افزارهای ناپسند و یا استفاده از روش‌های فنی مانند "ریست فکتوری" یا "پاک کردن اطلاعات". از آنجا که استفاده از این روش‌ها بدون مجوز صاحب گوشی یا دسترسی قانونی به گوشی انجام می‌شود، قانوناً غیرقانونی است و ممکن است منجر به پیگیری‌های قانونی شود. بنابراین، استفاده از روش‌های قانونی برای دسترسی به اطلاعات شخصی و گوشی‌های دیگران توصیه می‌شود، از جمله درخواست مجوز صاحب گوشی یا اجازه قانونی از مراجع ذی‌صلاح.

https://jalebamooz.com/android/unlock-any-android-phone-without-losing-data/

در عین حال، باید توجه داشت که شکستن قفل گوشی به هر دلیلی، عملی حریم خصوصی شخص دیگر را نقض می‌کند و می‌تواند منجر به مشکلات قانونی و اخلاقی برای فردی که این عمل را انجام می‌دهد، شود. بهترین راه برای دسترسی به اطلاعات یا گوشی دیگران، همواره احترام به حریم خصوصی آنان و درخواست مجوز قانونی از آنها است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.