تبديل عكس لايو به گيف در آيفون

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

تبديل عكس لايو به گيف در آيفون

به نقل از هيواتك براي تبديل تصاوير Live به فايل GIF متحرك در آيفون بايد ابتدا يكي از تصاوير لايو گوشي خود را اجرا كنيد و يا يك تصوير لايو بگيريد . سپس تصوير را به سمت بالا سوائيپ كنيد . حال مي توانيد يكي از چهار افكت : live ( تصوير لايو استاندارد) ، Loop (تبديل به گيف تكرار شونده) ، Bounce ( حركت تصوير به جلو و عقب ) و Long Exposure ( تبديل لايو فوتو به عكس معمولي) را انتخاب كنيد . بعد از فرايند تبديل لايو فوتو به گيف خروجي آن در پوشه اي به نام Animated  در بخش Camera Roll  گوشي ذخيره مي شود. براي اطلاعات بيشتر در خصوص تبديل عكس لايو به گيف در آيفون لينك زير را ببينيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/607/آموزش-تبديل-عكس-لايو-به-گيف-در-آيفون.html

 

روش (OCR) یک فناوری پردازش تصویر است که به وسیله آن، متن موجود در تصاویر و اسناد تصویری به صورت الکترونیکی قابل خواندن و ویرایش می‌شود این یکی از روش های تبدیل عکس به PDF. این فناوری به کمک الگوریتم‌های پیچیده و یادگیری ماشین، توانایی تشخیص و استخراج متن از تصاویر را دارد. اینجاست که نرم‌افزارهای تبدیل عکس به PDF به کار می‌روند.

 

زمانی که یک عکس به PDF تبدیل می‌شود، ابتدا الگوریتم‌های OCR به کار گرفته می‌شوند تا متن موجود در تصویر تشخیص داده شود. سپس، این متن به صورت الکترونیکی به یک فایل PDF اضافه می‌شود. این فرآیند امکان جستجوی متن، کپی کردن و ویرایش متن را در فایل PDF فراهم می‌کند، که در اداره کاربرد زیادی دارد. به عبارت دیگر، با استفاده از این فناوری، امکان دسترسی آسان‌تر و مدیریت بهتر بر روی اطلاعات موجود در تصاویر و اسناد تصویری فراهم می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.