تبديل صفحات وب به apdf

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

تبديل صفحات وب به apdf

تبديل صفحات وب به pdf
بسياري از كاربران تمايل دارند هنگام جستجو در  صفحات وب آن صفحات را به صورت pdf ذخيره كنند تا بعدها بتوانند آن صفحات را به صورت آفلاين مطالعه كرده و يا آن ها را چاپ نمايند.
يكي از روش هايي كه براي تبديل صفحات وب به pdf در فايرفاكس وجود دارد استفاده از افزونه هايي است كه براي اين منظور وجود دارند.براي پيدا كردن اين افزونه ها كافي است در مرورگر فايرفاكس بر روي منو در بالا سمت راست كليك كنيد و در زير منويي كه باز مي شود بر روي گزينه add-ons كليك كنيد و يا اينكه كليدهاي ctrl+shift+a كيبورد را نگه داريد سپس در پنجره اي كه باز مي شود روي گزينه extensions كليك كنيد و در قسمت سرچ بالاي صفحه عبارت pdf creator را سرچ كنيد و دكمه اينتر را بزنيد . مشاهده مي كنيد كه ليستي از افزونه هايي كه تبديل صفحات وب به pdf را انجام مي دهند مثل print friendly /pdf mage/pdf creator/ print to pdf/save as pdf نمايش داده مي شود .براي نصب هركدام از اين افزونه ها بايد بر روي آن كليك كنيد و در صفحه اي كه باز مي شود روي دكمه add to firefox كليك كنيد .بعد از افزودن اين افزونه به فايرفاكس ايكون آن به نوار ابزار بالاي مرورگر شما اضافه مي شود و به راحتي مي توانيد با استفاده از آن صفحات وب مورد نظر خود را به فرمت pdf تبديل كنيد.
براي تبديل صفحات وب به pdf در كروم ابتدا وب سايت مورد نظر خود را باز كنيد سپس بر روي دكمه منو كه به شكل سه نقطه زير هم مي باشد كليك كنيد و در زير منويي كه باز مي شود گزينه print را انتخاب كنيد و در صفحه جديدي كه براي شما باز مي شود بر روي دكمه change كليك كرده و گزينه save az pdf را انتخاب كنيد.هچنين در قسمت هاي pages , layout مي توانيد صفحه بندي و ساير تنظيمات فايل خود را ايجاد كنيد حال بر روي دكمه آبي رنگ save كليك كرده و مسير ذخيره فايل pdf خود را انتخاب كنيد و سپس بر روي دكمه save كليك كنيد.
يكي از راه هاي ساده براي تبديل صفحات وب به pdf استفاده از سايت هاي آنلاين تبديل وب به pdf است . وب سايت web page to pdf و web2pdf هر دو از جمله اين سايت ها هستند .در سايت web page to pdf بايد آدرس سايت موردنظر خود را در كادر نمايش داده شده در صفحه كپي كنيد و سپس بر روي دكمه convert كليك كنيد .
وب سايت web2pdf نيز به همين شكل عمل مي كند و بايد آدرس وب سايت مورد نظر خود را در كادر مربوطه كپي كرده و با انتخاب اچار كنار آن تنظيمات مورد نظر خود را اعمال كنيد.
براي تبديل صفحات وب به pdf براي اندرويد و آيفون از برنامه convert web to pdf كه يك برنامه اندرويدي براي تبديل صفحات وب به pdf مي باشد .

برنامه instaweb نيز يك برنامه مخصوص آيفون و ios  مي باشدكه از طريق آن مي توانيد صفحات وب را pdf  تبديل كنيد.
براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با رايانه كمك اينترنت كمك در ارتباط باشيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.