روش هاي انتقال اطلاعات از كامپيوتر به لپ تاپ

در اين سايت قصد دارم جديدترين روش هاي رفع مشكلات مختلف آي تي را در اختيار كاربران قرار دهم

روش هاي انتقال اطلاعات از كامپيوتر به لپ تاپ

معمولا افرادي كه در يك شركت كار مي كنند يا در يك خانه زندگي مي كنند و داراي چند سيستم هستند و براي تبادل اطلاعات بين سيستم ها مجبور به استفاده از حافظه هاي جانبي هستند . اما مي توانند از روش شبكه كردن دو كامپيوتر نيز استفاده كنند . در سامانه رفع مشكلات رايانه و  موبايل هيواتك روش انتقال اطلاعات از كامپيوتر به لپ تاپ شرح داده شده است . براي انتقال اطلاعات از كامپيوتر به لپ تاپ دو روش وجود دارد كه اين سامانه به طور مفصل و دقيق روش ها را به صورت جزء به جزء شرح داده است . روش اول انتقال اطلاعات از كامپيوتر به لپ تاپ با كابل lan است كه براي انجام آن بايد ابتدا كابل كراس تهيه كنيد و دو سر آن را به سيستم ها متصل كنيد . اكنون مسير زير را دنبال كنيد :

Start>Control Panel>Network and Sharing Center>Change advanced sharing settings>Turn on network discovery>All networks>Turn off password protected sharing

روش دوم انتقال فايل از كامپيوتر به لپ تاپ با واي فاي است . اين روش تضميني بابت انتقال كامل و نگهداري صحيح فايل ها هنگام انتقال و تا زمان پايان انتقال را به شما نمي دهد . معمولا از اين روش زماني استفاده مي شود كه كابل لن در دسترس نباشد . براي انجام اين كار در لپ تاپ خود مسير زير را ردنبال منيد :

Start>Control Panel>Network and sharing center>Setup a new connection or network>Manually connect to wireless network

بعد از انجام مسير زير در پنجره باز شده نام واي فاي و پسورد را وارد كنيد . اكنون از طريق يوزر و پسوردي كه روي واي فاي قرار داديد مي توانيد اتصال بين دو كاميوتر را انجام دهيد و تبادل اطلاعات كنيد .
جهت مطالعه بيشتر در اين زمينه به لينك زير مراجعه كنيد :


www.heyvatech.com/web/articles/view/458/روش-هاي-انتقال-اطلاعات-از-كامپيوتر-به-لپ-تاپ.html


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.